Hoe stel ik de lekkerste thee samen?

Heel makkelijk! Ga naar creëer jouw thee en selecteer daar je thee en maximaal vijf ingrediënten. Meer weten? Lees Zo stel je zelf thee samen.

 

Ik wil zeker weten dat ik de thee morgen in huis heb, kan dat?

Als je met spoed zelf samengestelde thee nodig hebt kun je ons het best even benaderen via post@vatille.nl.

 

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, hoe verander ik dat?

Geen paniek! Mail ons gewoon even. Zet je naam in de mail, je ordernummer en natuurlijk het juiste adres. Dan zorgen wij dat je thee alsnog in de juiste brievenbus terecht komt.

 

De betaling lukt niet, wat nu?

Wat vreemd dat je de betaling niet kunt voltooien. Stuur ons een mail dan bekijken we wat het probleem is en desnoods voltooien we de betaling buiten de webshop om.

 

Kan ik de thee ook in het buitenland laten bezorgen?

We bezorgen nog niet in het buitenland, maar wanneer hier veel vraag naar is gaan we zeker uitbreiden.

 

Is het mogelijk een factuur te ontvangen van mijn bestelde thee?

Uiteraard. Deze ontvang je vanzelf in je mail wanneer je een bestelling bij ons hebt geplaatst.

 

Kan ik aangeven wanneer ik wil dat mijn thee wordt verzonden?

Op dit moment nog niet, maar we werken wel aan het implementeren van een oplossing hiervoor.

 

Kan ik losse ingrediënten bestellen?

In principe niet. Maar we kunnen je er natuurlijk niet van weerhouden om thee zonder thee met enkel één ingrediënt te bestellen.

 

Kan ik thee ook als cadeau bestellen en laten versturen?

Natuurlijk kan dat! Vul tijdens het bestelproces een ander leveradres in en plaats bij ‘Opmerkingen bij uw bestelling’ dat het om een cadeau gaat.

 

Past de thee door de brievenbus?

Bestellingen van vier zakjes thee (of minder) passen prima door de brievenbus.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Deze hangen af van je woonplaats. In Nederland is dit minimaal 3,12 euro, in België 6,65 euro. Bij een bestelling van 50 euro zijn de verzendkosten gratis.

Ik ben eigenlijk niet blij met de thee, kan ik het ook terugsturen?

We kunnen het ons niet voorstellen dat de thee niet in de smaak valt. Maar natuurlijk mag je de thee terug sturen, ongeopend uiteraard. Stuur ons even een mail, dan vertellen we precies waar je de thee naar terug kunt sturen.

 

Ik heb mijn thee nog steeds niet binnen, wat nu?

Dat is raar, heb je wel een verzendbevestiging van ons ontvangen? Stuur ons een mail dan gaan we je thee opspeuren.

 

Kan ik de thee bij iemand anders laten bezorgen?

Ja, dat kan zeker. Vul een ander leveradres in tijdens de bestelprocedure en de thee valt bij de gelukkige in de brievenbus.

 

Wanneer wordt mijn thee op de post gedaan?

Binnen 48 uur. Zodra we je bestelling binnen hebben gaan we hier mee aan de slag. Omdat alles wat we doen handwerk is, houden we twee dagen aan.

Hoe wissel ik een cadeaubon of kortingscode in?

Dit kan heel makkelijk wanneer je je winkelmandje bekijkt. Links onder de inhoud vind je een invulveld waar je je kortingscode in kunt vullen.

 

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan via iDeal, Paypal, Creditcard of een overboeking.

 

Hoe werkt een overboeking?

Bij een overschrijving vooraf betaal je op dezelfde wijze als wanneer je een acceptgiro in de brievenbus krijgt:
Je gaat naar je betaalrekening en met de gegevens die je krijgt van onze betaal-provider maak je een overboeking.
Deze overboeking maak je aan Mollie, het bedrijf dat al onze betalingen regelt.

Nadat je voor de optie ‘overboeking’ hebt gekozen verschijnt in je browser een kader met daarin de rekening waar je het bedrag naar kunt overmaken en het referentienummer welke je nodig hebt.

Ook is het mogelijk om deze gegevens naar jezelf te mailen zodat je de betaling later, maar binnen veertien dagen, uit kunt voeren.
Je bestelling wordt in behandeling genomen als we je betaling hebben ontvangen. Hier gaat een langere tijd overheen dan bij iDeal, houd rekening met twee werkdagen voor we je bestelling kunnen gaan samenstellen.

 

Wat als de code van mijn kortingsbon niet werkt?

Weet je zeker dat deze niet is verlopen? Stuur ons anders even een mailtje, dan kijken we met je mee.

Wordt er fairtrade thee gebruikt?

Ja, onze groene, zwarte en rooibos thee is fairtrade en de witte thee is van de beste en eerlijkste kwaliteit die we hebben kunnen vinden.

Hoeveel thee krijg ik thuis bezorgd?

De basis van de thee is 50 gram. Daar bovenop komen de ingrediënten die je hebt gekozen. Hoeveel gram dit is hangt af van het ingrediënt en de sterkte van de smaak die het afgeeft.

 

Hoe lang is de thee houdbaar?

De thee is zeker een jaar houdbaar mits je het koel, droog en donker bewaart. De exacte houdbaarheidsdatum staat op de verpakking.

 

Hoe wordt mijn thee-creatie gemaakt?

Met veel liefde! We hebben een kast vol ingrediënten die we iedere dag van de planken halen om de lekkerste thee samen te stellen. De basisthee gaat in een kom en daar mixen we de afgewogen ingrediënten door. Lees meer op Zo doen we dat.

 

Kan ik meer dan vijf ingrediënten toevoegen aan de thee?

Geloof ons, vijf ingrediënten is meer dan genoeg. Hoe meer ingrediënten je toevoegt aan je thee, hoe minder je namelijk van elk proeft. Vandaar dat we hebben gekozen voor dit aantal.

 

Ik heb een idee voor een ingrediënt in de thee, kan ik jullie deze laten weten?

Jazeker, graag zelfs! Stuur ons direct een mailtje.

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen, kan dat?

Natuurlijk kan dat. Onze thee dient prima als relatiegeschenk. Ook kunnen we in overleg de verpakking customizen. Neem contact met ons op voor een plan op maat.

 

Kan ik op factuur betalen?

Wanneer je namens een bedrijf bestelt kan dit. Neem even contact met ons op om dit in orde te maken.

 

Kunnen jullie de thee ook naar onze relaties versturen?

Geen probleem, stuur ons je adressenbestand door en wij regelen de rest.

Wat is de allergie-informatie van jullie thee?

Ieder ingrediënt dat je bij ons kunt kiezen bevat haar eigen allergie-informatie. Lees meer op de pagina Smaken.